نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

بدشانسی دوباره مسعود غلامی

  • کد خبر: ۶۱۳۵۴
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
بدشانسی دوباره مسعود غلامی
تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین بازی فینال ۳ بر ۲ از سد فولاد سیرجان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مدافع میانی ملی پوش و کم حرف تیم والیبال شهرداری ارومیه، ناخواسته در برخورد زیرتور با یلی در اواخر ست چهارم دیدار با فولاد سیرجان بد جوری آسیب دید و مجبور به ترک بازی شد. اتفاقی که شوک بزرگی برای تیم شهرداری ارومیه بود و یکی از دلایل باخت آنان و رفتن بازی به ست پنجم بود. او تا قبل از مصدومیت چه در دفاع و چه در حمله بسیار موثر و عالی ظاهر شده بود.
در حال حاضر تا گرفتن جواب ام آر آی، وضعیت او همچنان مشخص نیست که اصلا به بازی روز یکشنبه (فینال دوم) می‌رسد یا خیر؟ بازیکن بد شانس اصفهانی که یکبار بدلیل مصدومیت در آخرین روز‌های اعزام به انتخابی المپیک، بازی‌های تیم ملی را از دست داد، هیچ بعید نیست، دوباره با بد اقبالی نتواند در اردوی اوایل سال جدید تیم ملی حاضر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->